Trött

Jag sitter upp nu. Det är ett framsteg. Jag har faktiskt sätt igång en kanna kaffe, som jag försöker avnjuta i detta nu. I övrigt så är jag mycket sliten. Lite yr och har huvudvärk. Jag slötittat på bandy-finalen, men kan inte påstå att jag hänger med. Men vad jag har förstått så är det Sverige mot Ryssland i alla finaler sedan inlandsisen drog sig tillbaka. Det känns liksom lite avslaget. (Okej då, Finland är med och leker ibland. De vann tydligen förra året också...)

Men jag somnade inte på vägen hem igår natt,
det får läggas på pluskontot! Men nu ska jag luta mig tillbaka, och försöka komma tillbaka i gammal god form.

Kommentarer
Postat av: mona

Hoppas du hade kul på Gruvlyckan!

2009-01-26 @ 10:06:25
Postat av: IzZzY

Hehe, jodå, det hade jag allt. :)

2009-01-26 @ 22:07:18
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Nattis

Jag somnar ALLTID på vägen hem, typ 3 minuter innan vi äär framme (vid färjan) Tur det är ändhållplats, har tom haft kompisar till Snorpan som puttat på mig när de gått PÅ bussen. skratt

Men visst fasen är det Gött att sova på vägen hem?!

2009-01-27 @ 19:09:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback