Natt

Sådär ja, jag hamnade till slut på hotellet igen. Min givmilda kollega skickade iväg ett sms när jag var i färd med att laga en ovanligt tidig middag, och hörde sig för om jag hade lust att jobba inatt. Naturligtvis hade jag det, i synnerhet med tanke på att jag inte kommer att jobba förrän fredag nästa vecka igen. Jag var dessutom inte helt tagen på sängen, utan hade på känn att det kunde bli lite arbete inatt. När hon jobbar så talar nämligen oddsen för att jag ska få ett sådant erbjudande. Vilket gör att jag var mentalt förberedd och det var kanske därför jag undermedvetet lagade maten så tidigt. Denna föda bestod förövrigt av kyckling ris och sås a'la IzZzY. (Nej, inte den såsen.)


Kommentarer
Postat av: mona

Vad du jobbar mycket! Gött när lönen kommer. Hpller tummarna att du får mobilen BILLIGT!!!

2009-01-20 @ 10:46:17
Postat av: IzZzY

Ja, man får se till att jobba så mycket man kan. :) Dessvärre var det någon fåne som tokhöjde på tradera, så jag får leta vidare efter någon annan billig C905.

2009-01-20 @ 17:48:35
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Nattis

Vill din kollega inte jobba? Behöver kanske inte?

2009-01-20 @ 19:11:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: IzZzY

Hon är lite nervös om nätterna, och slipper helst de passen. Hon jobbar bara 4 nätter i månaden, annars jobbar hon i receptionen på dagarna. :)

2009-01-20 @ 19:59:39
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Anonym



2009-01-21 @ 01:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback