Mensa

Som de flesta här redan känner till, har jag en viss förkärlek till att göra IQ-test. Lite hjärngyma såhär på tisdageftermiddagarna. Så jag kikade lite på mensas sida, för att se om de hade lagt upp något nytt provtest. Tänk, det hade dom! Jag var ju naturligtvis inte sen med att kasta mig över även detta. 24 små frågor på 10 minuter, med stigande svårighetsgrad. Naturligtvis fick jag högsta resultatet som går att uppnå på det testet. (Vaddå? Jag är väl inte självgod? haha!) Som du finner HÄR. Men kom ihåg att du bara ska göra testet en gång.

Nu är frågan är om just DU vågar prova? Sen kan du skryta om resultatet i kommentatorsfältet nedan. :)




Kommentarer
Postat av: Nattis

Det finns så mycket fullkomliga idioter i vår värld så att man nästan blir mörkrädd. Man orkar inte med hur mycket sånt som helst. I synnerhet den här konflikten verkar få samtliga svagt begåvade människor att krypa ur sina hål. Men det är bara att radera flitigt, och försök att inte ta åt dig. De förstår förmodligen inte bättre. :)

Skrivet av IzZzY 2009-01-13 kl 22:41

Nattis svarade 2009-01-13 kl 22:53:

Jag har försökt att besvara kommentar

2009-01-13 @ 22:57:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Nattis

Gjort det en gång, fick 131. Inte gått med dock, lite elitist över det hela.

Visste du att ju mer vänster man är desto högre IQ?

2009-01-13 @ 22:58:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: IzZzY

Där ser man! Det riktiga provet eller det på nätet?

Haha, det visste jag inte. Men jag kan tänka mig att det kan vara så. :) Rött är alltid rätt!

2009-01-14 @ 00:48:11
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Nattis

Men hur ska man kunna veta vad man är sugen på imorgon, idag? Men för alla som inte är så veliga som mig, låter det dock som en god idé. ;)

Skrivet av IzZzY 2009-01-14 kl 14:37

Nattis svarade 2009-01-14 kl 14:39:

hehe en del lever inte efter att äta vad de är sugna på utan planerar maten, precis :)

2009-01-14 @ 14:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback