Lunarstorm

En era gick i graven för några minuter sedan. Mitt kära, älskade konto på Lunarstorm upphörde att existera. Jag har varit på gränsen flera gånger, men nu efter att det inte hänt något där på 14 dagar, samtidigt som att de jäkla nötterna precis har tagit bort den rutan där man ser hur många som är online. Förmodligen för att det är så otroligt få som faktiskt är online numera. Istället ersatte de den med en vansinnigt stor sökruta som är så groteskt vidrig att se på att den ger mig kväljningar varje gång jag loggat in. Då rann det över.

Men jag blir lite nostalgisk när jag tänker tillbaka.
På alla människor (läs quinnor) jag faktiskt träffat genom den sidan. Jag har nog ta mig tusan inte ens fingrar på händerna för att räkna ihop alla de jag träffat genom Lunarstorm, haha. Ett antal flickvänner bland annat. Men nu har jag fått ut allt det jag känner att jag velat få ut av det, och förmodligen det som finns. Även om man när man inte minst anar det kan bli positivt överaskad av personer där än idag. Som den här tösen till exempel, som fick mig att stanna kvar sist jag började nosa på avsluta-kontot-knappen. Som bevisade att det faktiskt fanns hopp om intelligent liv på den sajten.

Men det fick minsann vara sista kapitlet.

Jag hade inget liv, jag hade lunar. Vad har jag nu?

Kommentarer
Postat av: Nattis

Oh, min gamla hemkommun ligger 5:a! :) Måste varit för att jag flyttat...

Skrivet av IzZzY 2009-01-15 kl 19:52

Nattis svarade 2009-01-15 kl 20:40:

haha :)

2009-01-15 @ 20:42:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback