Jobb

Inatt blir det jobb igen efter en veckas ledighet. Men när jag kom på att tänka på att de visar Sagan om konungens återkomst tappade jag lite av arbetslustan som jag byggt upp. När jag dessutom insåg att jag inte hade någon mjölk hemma, för att kunna laga till lite pasta carbonara blev jag ännu mindre taggad. Istället blev det nudlar. Det var inte alls lika gott som jag hoppats på, men det beror nog på att jag förätit mig å det grövsta på denna lättlagade och enormt billiga rätt.

Jag tror bestämt att det blir 5 nätter i rad nu
och i vanlig ordning kommer jag förmodligen gå in i en jobba - sova - jobba -sova -period igen. Där det säkerligen kommer bli sparsamt med inlägg på denna stackars blogg. Det ska bli spännande att se vad denna helgen bjuder på. Det kan som bekant bli precis hur som helst. Särskilt intressant ska det bli att se hur många gäster vi har på söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback