Snart dags att gå igen.

Jag ligger utfläkt på soffan och väntar på att klockan ska bli 22. Eller väntar är väl inte rätt ord, för jag hade gärna legat kvar här en stund till. Men det är två nätter kvar innan jag kan tillbringa någon överdriven tid i soffan. Men det är lika bra att rycka upp sig och vända det något positivt! Jag kommer trots allt ur soffan och träffar människor, det är inte fy skam. Jag får dessutom betalt för det. Imorgon får jag en bonusnatt, vilket kommer se bra ut på lönen för februari som annars inte blir sådär våldsamt stor pga det låga antalet dagar den månaden.

Annars har jag roat mig med att försöka skriva en historia enbart med ord som börjar på bokstaven F.
Det är en utmaning att bara få ihop en vettig mening. Så vi får se hur det går. Den handlar om Frasses flatulens, Frasses fru Fanny, och framförallt Familjens Foxterrier, Fido. Det gäller att vara lättroad en Tisdagkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback