Nu flyttar jag!

Nu känns det riktigt bra med min nya blogg. Därför tackar jag för mig här på blogg.se. Men ni kan vara lugna, jag kommer inte radera blogg än i alla fall. Men jag kommer nog att under en period omdirigera den till min nya blogg. Så ikväll kan det mycket väl bli så att när du ska hälsa på här, så hamnar du på izzzy.se istället, men det gör väl inte så mycket va?

Så ändra era bokmärken, och eventuella länkar på era bloggar. Nu kan ni också bevaka bloggen på bloglovin. Visst är det bra!

www.IzZzY.se

(Du flyttas automatiskt efter 10 sekunder)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blir nog riktigt bra till slut :) Nej, du skulle nog inte klara av att bli väckt på morgonen men du har å andra sidan förflyttat din morgon till sent på eftermiddagen ;) Tack!

2009-02-13 @ 18:15:21
URL: http://immortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback