Föda

Nu har jag kastat ihop en rejäl laddning köttfärssås och spaghetti. Så att jag kan leva på det i sådär tre dagar, himla praktiskt. Dock blev den inte optimal. För jag insåg till min stora förskräckelse att jag inte hade någon soya!! Hur i hela friden kan jag leva utan soya. Jag använder det nämligen till näst intill allt jag lagar och utan denna underbara vätska blir jag kulinariskt handikappad. Men visst blev det gott, men det saknades verkligen det där lilla extra som soyan tillför. Men, men. Jag får se till att inte glömma bort att inhandla soyan nästa gång jag besöker Pekås.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för nattens arbete.

Kommentarer
Postat av: mona

Tänkte på dej igår när vi åt. Kycklinglår med ris och då måste det självklart vara soya på riset. Tom erik kommenterade att det var en viss person som hade soya till nästan allt!

2009-02-03 @ 08:38:27
Postat av: Sandra

Det kàkade jag ocksà till lunch,utan soya=)

2009-02-03 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback