En utmärkelse!


Catta var så gullig och gav mig en utmärkelse häromdagen. Riktigt hur det fungerar med detta vet jag inte, men jag får helt enkelt ta och föra den vidare till de som jag tycker förtjänar den. Eller några i alla fall. För det är inte alltid så lätt att jämföra bloggar. Alla bloggar som jag läser är bra på något sätt, vilket gör själva utnämnandet mycket svårt. Sen ska jag dessutom kludda ner 5 saker som jag inte klarar mig utan. Dessa är:

  1. Mina vänner och familj, nära och fjärran.
  2. Min dator med tillhörande internetuppkoppling.
  3. Min lägenhet, där jag kan ligga och pilla navel helt för mig själv. :)
  4. Kalmar FF
  5. Kaffe
Bloggarna som ska få detta är:
  • Crilles blogg. Min gode och utomordentligt knäppa vän. Han skriver inte alltid så mycket, men när han väl gör det så är det fullständigt fenomenalt!
  • Natthemligheter. En nattportier som skriver om allt mellan himmel och jord, och gör detta både väldigt ofta och bra. 
  • Tjongpanna. En himla trevlig blogg, fyndig och lättsam. Härlig läsning helt enkelt. 
  • E-S blogg. En härlig blogg, skriven av en härlig tjej. Skriver mycket om maten hon lagar, samt bjuder på bilder. Du kommer garanterat lämna bloggen hungrig!
  • Björnnästet. En blogg som jag ganska nyligen fick nys om. Galet läsvärd! Han verkar dessutom precis lika såld på Battlestar Galactica som jag själv är. Dessutom något av en språkpolis.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Men, men.. gulliga dig! Hade ingen aning, jädra bloglovin uppdaterar inte dina inlägg!!

TAck, jag ska fixa detta imorgon!

TACK! :)

2009-02-08 @ 03:41:58
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: IzZzY

Det var så lite så! :)

Och ja, jäkla bloglovin-skit...

2009-02-08 @ 04:34:15
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback