Det känns inte riktigt bra...

Jag erkänner helt öppet att jag är en novis när det kommer till att greja med hemsidor och dylikt. Jag hade tänkt mig att jag skulle koppla bloggen på wordpress till min domän IzZzY.se. Visst, det fungerar. I alla fall så till den grad att om man skriver IzZzY.se så kommer man till bloggen. Men det duger inte sörru! Jag hoppades att jag skulle slippa skaffa webbhotell. Men tji fick jag. Nu är det däremot ordnat, så det kommer bli annu lite mer förändringar. Men IzZzY.se gäller naturligtvis fortfarande! Bara så att ni vet.

Men nu känns det som att det är dags att ta en liten paus från detta huvudvärksframkallande arbete. Istället försöka se Österrike - Sverige. Med TVÅ BRÖDER ELM från start. Det är galet! Lagerbäck är min idol, jag ska slicka bort luddet mellan dina tår, herr Lasse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får kolla in din hemsida emellanåt. För övrigt så skrev jag till Bloglovin och klagade som du föreslog och fick svar att problemet skulle vara fixat, det är det uppenbarligen inte. Trist! :P

2009-02-11 @ 20:27:54
URL: http://immortal.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Ja, du får göra det. :)

Där ser man, jag själv har inte ens fått något svar än och fixat det har de inte gjort. Men i och med den nära förestående flytten så ska det nog ordna sig. :)

2009-02-11 @ 22:49:56
URL: http://www.IzZzY.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback