Bitterblogg

Jag vaknade efter ett telefonsamtal från jobbet vid halv fem idag. Det är dock inget som jag var bitter över, utan det var nog helt enkelt på tiden att jag öppnade ögonen då. Jag har kastat i mig lite mackor och kaffe till frukost, samtidigt som jag suttit/legat i soffan och avverkar ännu lite till av Sagan om ringen böckerna. Inte heller detta någon grund för bitterhet.

Däremot så är det som ni kanske märkt ett halvår sedan jag uppdaterade min blogg.
Jodå, det är säkert! Ta en titt på bloglovin så får ni helt enkelt se. Det senaste inlägget handlade om Cup-finalen mellan Kalmar och Göteborg i september förra året. Fruktansvärt irriterande. Något som är ännu lite mer frustrerande är att jag inte fått svar på mitt mejl jag skrev till dem för ett antal veckor sedan. Problemet är alla som faktiskt använder just bloglovin, jag har nämligen 4 prenumeranter där, de ser inte när jag skriver nya inlägg och min blogg faller i glömska. Vilket gör att mitt relativt stora antal besökare trots allt är tämligen imponerande, för de som skaffar just bloglovin kommer med största sannolikhet att bli så bekväma att de antar att jag inte skriver något helt enkelt. Att gamle herr IzZzY gått i pension. MEN ICKE!

Uppenbarligen har jag och bloglovin vissa relationsproblem.
Själv dyrkar jag funktionen som gör att jag på ett barnsligt enkelt sätt kan följa alla bloggar jag behagar och omgående får reda på när det kommer nya inlägg. Bloglovin i sin tur älskar alla bloggar. Utom min. Jag blir helt enkelt jävligt svartsjuk. Kanske mest för att hon inte har något problem med att sprida en massa skräpbloggar. Du vet, sådana som gör att man vill klösa ur ögonen på sig själv efter att ha läst ett inlägg. Men fanstyget stoppar alla mina inlägg. Att bloglovin.com är en kvinna är jag dessutom helt på det klara med. För det är bara de som kan bli galna över ingenting och sedan totalt ingorera den förvånade stackars mannen, utan att någon annan än quinnan själv begriper vad det handlar om.

Kanske hjälper det om vi är flera?
Nattis berättade i alla fall att hon hade skickat iväg ett mejl till bloglovin, och ställt sig frågande till varför jag inte får vara med. Känner du att du vill läsa mina inlägg via bloglovin, men inte kan av ovan nämda anledning, så skriv du också. Så kanske hon börjar förstå att det är dags att sluta ignorera mig.

Det var kvällens bitterblogg. Nu är det TV:n som gäller ett tag framöver. Efter det - Jobb. 8:e natten på de senaste 10 nätterna. $-)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vänne jag har insett att även hontass.blogg.se är borta sen några dagar . Dvs kan jag tro då att problemet ligger hos Blogg.se, hos deras rss-feed. (visst låter det smart och fint när jag skriver såna fina ord?)

KOlla detta!

2009-02-09 @ 01:41:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Nattis

Btw, jävla kapitalist ;P

2009-02-09 @ 01:44:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: IzZzY

rss:en tycks fungera alldeles ypperligt på bloggportalen i alla fall, så jag kan tyvärr inte tänka mig att det är så enkelt. Men ja, det lät väldigt smart i alla fall. ;)

Haha, vänta bara tills jag hyr in en Burmesisk barnarbetare till mina nattpass, för 15:-/timmen.

2009-02-09 @ 02:09:45
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: s.

Haha joo de förstås. Så jag gissar på att du har de lungt, lite för lungt kanske? :)

2009-02-09 @ 07:36:30
URL: http://ajslandic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback