500

Detta är inlägg nummer 500! Grattis bloggen. Det är en ansenlig mängd faktiskt, i synnerhet då själva bloggen inte är så gammal och den har inte heller alltid varit så flitigt använd under perioder. Det var väl först då den slutade konkurera med lunar-bloggen som den tog fart på riktigt, vilket inte var så länge sedan trots allt. (Eftersom att lunar-kontot för alltid är borta, så kan jag inte gå tillbaka och se när detta skedde.) Men det var den 29:e Maj 2007, klockan 16:08:37 som den här bloggen vaknade till liv.

Den har haft en "storhetstid", med runt 1500 unika träffar på en vecka. Men det har också haft lika djupa dalar med enbart ett fåtal träffar. Storhetstiden kom av att man kommenterade aftonbladets artiklar, så det är en lätt missvisande siffra. Men jag ser det som ett lyckat experiment, vilket visar att det går att få rysligt många träffar bara man ligger i lite, haha. ligger den på drygt 110 besökare i veckan (räknat på unika IP-nummer per dygn). Men det är ändå en relativt bra siffra, i synnerhet med tanke på att jag inte skriver om något vettigt och inte gör någon som helst reklam för den.

Jag har vissa små planer på att köpa www.IzZzY.se och att eventuellt flytta bloggen från blogg.se. Men huruvida jag kommer göra verklighet av detta återstår att se! Jag har i alla fall skaffat ett konto på wordpress.com, som verkar vara ljusår bättre än det jag sitter på nu.

Men nu är jag lite nyfiken. Nyfiken på dig om jag ska vara helt ärlig. Du som läser min blogg, antingen regelbundet eller av en slump. Kan du inte skriva en liten kommentar och presentera dig? Hur ofta är du här och hur länge har du hängt med?

Jag vill ha galet många kommentarer nu!

Kommentarer
Postat av: E-S

Jag behöver nog knappast presentera mig för din del Johan, men för andra bloggläsare kan jag berätta att jag och herrn här fick kontakt på lunarstorm, ja det är sant. Det kom sen fram att både han och jag hade en blogg, så jag läser hans i princip dagligen och av kommentarerna att döma så läser han även min emellanåt :) När det hela började.. hmm, i oktober tror jag visst det var. Jag är väldigt glad att jag funnit en vän i Johan och en väldigt intressant blogg att följa. Grattis till 500 inlägg Johan!

2009-02-04 @ 09:54:16
URL: http://thecrazybeautiful.blogg.se/
Postat av: sandra nensén

jag läser regelbundet. förutom dom tråkiga fotbollsinläggen haha. och nån presentation behöver du nog inte;P för jag tror du vet vem din kära syster är:)

2009-02-04 @ 14:47:52
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är dålig på att kommentera, men läser gärna. Men jag är Sandra i alla fall, 19år och bosatt i Göteborg. Kom över din blogg när du skrev något i 100-ord på Lunarstorm och har läst varje dag sedan dess. Minns inte riktigt när det var men tror det var hösten förra året någon gång. :)

2009-02-04 @ 22:23:04
URL: http://immortal.blogg.se/
Postat av: IzZzY

E-S: Ja, din blogg läser jag dagligen. Eller i alla fall så fort det kommer ett nytt inlägg. ;)



Syrran: Nej, du behöver knappast presentera dig för mig i alla fall. Hehehe.



Sandra: Vad trevligt att se ett nytt "ansikte" här, precis vad jag hoppades skulle titta fram. :)

2009-02-05 @ 21:21:23
URL: http://Http://IzZzY.blogg.se
Postat av: mona

Mej känner du också väl! Din faster som ser dej och din syster som mina egna barn! Ni betyder så mycket för mej. Har ingen egen blogg men vem vet.. det kanske skapas en så småningom!

2009-02-06 @ 09:09:36
Postat av: Nattis

Mig känner du numera. Tycker det är hemskt kontsigt att inte bloglovin skickar dina kommetarer my way, Jag tror jag ska avlova dig och sen pålova dig för att se om det fungerar!

2009-02-08 @ 03:38:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback