Så jävla tråkigt...

Någon understimulerad tomte i Kalmar kummun har valt att överklaga arenan, förmodligen är denna i största allmänhet missnöjd med sitt liv. Så trött på det att han tvingar sig själv till att få alla med Kalmar FF-sympatier att känna precis samma ångest. Men visst, det var ju ingen överraskning att det skulle komma ett överklagande, men hoppet fanns ju trots allt att ingen faktiskt skulle orka fatta pennan och skriva ihop det hela. Men vad jag har förstått så borde han inte ha någon större chans att få öveklagandet att gå igenom, utan bara dra ut på det hela.

Äh, jag är bara så irriterad och besviken
just nu att jag inte orkar tänka mer på det. Men hell-man skriver ett - i vanlig ordning - fullkomligt lysande inlägg detta, som jag varmt kan rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback