I väntan på att bli trött.

Jag roar mig med att slökolla på Hostel just nu, i väntan på att jag ska bli trött. För jag vill att det ska bli morgon så fort som möjligt, då det innebär en resa till stockholm - och närmare bestämt söderstadion. Hammarby - Kalmar FF tillsammans med min lille kusin Erik.

Nu tog filmen slut, och frågan är ju vad man ska roa sig med de sista timmarna av det vakna dygnet. Jag tog mig lite Theralen för en stund sedan, så den lär ju slå mig till marken tämligen snart hoppas jag. Jag brukar ta det vid 22-tiden, och strax efter midnatt så är det otroligt svårt att hålla sig vaken. Men under tiden som jag funderar på vad jag ska ta mig för, så kan jag ju helt enkelt skriva en jäkla massa strunt, ett område där jag är synnerligen talangfull.

Du ska här få en topp-10 lista med saker du inte vill ha i örat.
  • 10. En bålgeting
  • 9. Klamydia
  • 8. Superlim
  • 7. Smält tenn
  • 6. Svavelsyra
  • 5. Utbränt kärnbränsle
  • 4. En högspänningskabel
  • 3. Din grannes stjärtskägg
  • 2. Hip hop
  • 1. Fredrik Reinfeldts tunga


Kommentarer
Postat av: Catta

Med den kunskapen om saker och ting så skulle du passa som statsminister eller nåt! Jag tror faktiskt att Reinfeldt har en del av dom där sakerna i öronen, han verkar inte höra så bra vad folket säger i alla fall.

2008-09-13 @ 23:55:20
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Precis, det är otroligt värdefulla kunskaper jag besitter.

Ja, det tror faktiskt jag med.

2008-09-14 @ 00:00:35
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback