Heja Malmö!

Ibland så är fiendens fiende min vän, som i detta fallet. Ikväll spelas hängmatchen mellan Elfsborg och Malmö på Borås arena. Jag hoppas innerligt att malmö kommer utkräva revansch från den senaste matchen, och att Elfsborg fortsätter tappa viktiga poäng i Kampen om guldet. Men faktum är att jag inte litar ett skit på att Malmö kan ta några poäng. Jag hade nog varit mer upphetsad om det vore Norrköping som de skulle möta. För det är de "sämre" lagen som Elfsborg tycks ha svårast för. Men å andra sidan, malmö tog en seger mot Kalmar i dubbelmötet. Malmö kan ju inte heller räknas som något av de bättre lagen. Så visst finns det ett fjärran ljus i malmö-mörkret.

Så snälla Malmö
, försök återupprätta er heder! Visa att ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback