Guldrycket på söderstadion!

Jag sitter i en lägenhet på söder och myser efter Kalmars underbara seger. 2-1 borta mot Hammarby, samtidigt som Elfsborg bara spelar 0-0 mot Sundsvall. En söndagkväll kan knappast bli mycket bättre. Nu är det sju poäng ner till Elfsborg, som i och för sig har en match mindre spelad, och guldet känns så mycket närmare. Även om det som Nanne så klokt påpekar, är 8 omgångar kvar. Men om det blir en seger mot Elfsborg den 28:e inhandlar jag en flaska champange! Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, så ha det gött ikväll och gör som jag - Njut!

Det kan bli en helt underbar september-månad. VI ÄR SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE!!

Kommentarer
Postat av: J

Säger bara en sak FF FF KALAMR FF

2008-09-14 @ 22:08:51
Postat av: Catta

men nu tror jag du har firat för mycket!! Klockan är snart ett och inte ett inlägg!!

2008-09-15 @ 12:51:35
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Ja, det har jag nog. Har precis kommit hem från Stockholm, men snart ska jag få den berömda tummen ur och författa ett inlägg. :)

2008-09-15 @ 12:56:37
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback