Frukost

Jag får faktiskt erkänna att jag ätit frukost idag, för omväxlings skull. Men jag har en lång dag framför mig, och då behövs nog energin, så att jag kan skrika mig hes på domare och dumma bajare. Det blev två ciabatas med randig kaviar, och till det givetvis kaffe. Mängder med kaffe. Jag åker förövrigt bil till Stockholm idag, då min kusin Eriks far ska jobbar i huvudstaden, därför passar vi dessutom på att sova över och åker istället hem imorgon bitti. Så att vi slipper stressen med att försöka hinna med en buss på kvällen igen.

Fan vad jag börjar bli taggad nu! Det kommer dessutom att vara en hel del KFF:are på plats idag, och på söderstadion där det alltid är härligt drag. Idag ska Erik få känna på både uppladdning på puben i gamla stan och Sveriges mest stämningsfulla arena. Han kommer invigas - och hade han tvivel om vilket lag som gäller, så kommer de vara som borblåsta ikväll.

Nu blir det inga mer inlägg förrän imorgon tror jag,
om jag inte listar ut hur man mms:ar bilder till bloggen.

Kommentarer
Postat av: sandra

hur ska du lycka få in erik på puben?:P:O

2008-09-15 @ 12:36:13
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Hehe, inga problem. Han satt där med ett tomt ölglas framför sig, såg nog lite skumt ut. :)

2008-09-15 @ 13:20:51
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback