Bensinparfym

Uppenbarligen är Kate Moss sugen på att göra en parfym som luktar bensin. Nog för att jag kan hålla med om att det finns något speciellt med bensindoften, som är ganska tilltalande. Men jag är tveksam till om jag skulle uppskatta om en quinna kommer fram och doftar drivmedel, utan skulle nog fort avfärda henne som bonde - eller värre. Annars så finns det ju vissa dofter som kan fungera som bra varningsklockor, som till exempel om en tös luktar 2-takt så är hon troligen för ung.

Men bensin får tummen ner!
Etanol-doft är bättre i så fall, för då vet jag att man är snyggare i deras ögon.

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Oj, här uppe i Gällivare hade den där parfymen gjort succé! Här är ju alla skotergalningar (och om det inte är skoter så är det blir eller något annat motordrivet fordon. Eller både och.) och enligt dem finns inte en godare lukt än bensin ;)

2008-09-16 @ 20:04:23
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Haha, ja det kan jag ju faktiskt tänka mig! Men den norrländska marknaden är nog för liten för att lansera den parfymen skulle jag tro. ;)

2008-09-16 @ 20:08:37
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: johanna

Du tror det? hahaha

det tror inte jag, eller jag vet! jag bor i norrland. bara för det har vi inte mindre marknadsmöjligheter. läs på lite grappen

2008-09-17 @ 17:04:36
Postat av: IzZzY

Men då kanske det är lika bra att du försöker hinna före Kate Moss, och lansera en bensin-parfym i Norrland! För uppenbarligen är det en guldgruva!

2008-09-17 @ 17:13:21
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback