Vilken dag detta kan bli!

Det är ju helt galet, man säger ju att en olycka aldrig kommer ensam. Det samma tycks gälla för motsatsen också! Dagen börjar med att jag är pigg och alert alldeles från första stund på morgonen, jag var till och med uppe och kikade på datorn vid 4-tiden imorse innan jag kröp till kojs igen.
  • Jag är supertaggad inför anställningsintervjun imorgon!
  • Jag fick precis ett paket från Malaysia som jag ska hämta ut strax
  • Jag fick ett sms från Expert om att min bärbara dator är färdig att hämtas ut.
  • Ikväll är det Kalmar FF - Feyenoord
Det är bara 4 snabba exempel på hur galet bra denna dagen känns. Nu ska jag snart till psykologen för de sista testerna av min lilla hjärna, och min mentala hälsa.

Hasta luego.

Kommentarer
Postat av: Catta

Vad är det för tester du gör?

2008-10-02 @ 22:42:50
URL: http://www.madammakadam.blogspot.com
Postat av: IzZzY

Det är tester där vi undersökt min logiska och verbala förmåga, samt en massa minnestester. Idag gjorde vi dessutom Rorschachtestet. Men det är för att utröna vad det är som jag har problem med, och se om min depression grundar sig i det.



Jag gjorde de sista nu idag, och jag får en reda på alla resultat den om ett par veckor. Men det har än så länge visat sig att jag är långt över snittet när det kommer till logiskt tänkande, och har ett otroligt dåligt arbetsminne.



2008-10-02 @ 23:33:05
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Catta

Aha, du låter som sonen du. Han har extremt höga poäng på IQ-testet, men arbetsförmågan är inte mycket att hänga i julgranen.

Ja men det är ju spännande att se vad det blir av det då!

2008-10-03 @ 13:16:23
URL: http://www.madammakadam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback