Är inte veckan slut snart?

I detta nu ligger jag i soffan och tar det lungt. Jag försöker slappna av lite nu när intervjun är avklarad, men det är inte så lätt. För genast kommer ju nästa grej, att vänta på svaret. Får jag det eller får jag det inte. Nu kan jag ju inte göra mer, utan allt ligger i händerna på de på hotellet. Jag måste alltså vänta till slutet veckan på svaret, och då är det ju trots allt inte så lång tid det handlar om, egentligen. Men helt klart tillräckligt. Jag vill ju veta nu. Nu, nu, nuuuu!

Förvrigt glömde jag nämna tidigare att det inte var heltid. Men det spelar mig ingen roll över huvudtaget, kanske därför jag glömde nämna det. Men han pratade på att man kunde rycka in på dagtid, vid semestrar och sjukdom mm. Eller timmar på något annat ställe på hotellet, då de faktiskt är förvånansvärt många där. Uppemot 40 st vid den här tiden på året, och mycket fler på sommaren. Men så länge jag får komma igång och göra lite nytta och tjäna egna pengar, så blir det jättebra. Så det är inget jag reflekterat så mycket över, även om mina dagdrömmar om att sitta på golvet och kasta tusenlappar i luften får modifieras lite.

Kommentarer
Postat av: Catta

Klart du får jobbet! Annars så kan du lämna hans namn och nummer till mig så ska jag läxa upp honom!

2008-10-29 @ 00:30:47
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: IzZzY

Ja, jag ska göra det. Jag kan ju ringa och framföra det ultimatumet redan innan han bestämmer sig, för att vara på den säkra sidan!

2008-10-29 @ 12:21:22
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: mona

Håller med Catta! Vi kan gå i enad front och läxa upp honom! Vet inte hur många timmar jobbet var på men nattjobb är ju inte heller fullt ut med tid. Sen komemr du säkert att kunna rycka in som du skrev och tänk vilken erfarenhet det ger!! (Du kanske märker att jag redan gett dej jobbet!!)

2008-10-29 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback