Om någon sagt något olämpligt

Tidigare ikväll, så hade det nog kunnat bli snespel så det stänkte om det. Jag fick hem min TV idag, men när jag väl fixat den avbitna elsladden insåg jag att fjärrkontrollen var spårlöst borta! Jag letade metodiskt igenom varenda lite skrymsle i lägenheten, och sedan vinden utan att lyckas. Under en av mina sökningar blir Rydström utvisad då Kalmar leder med 1-0, och lagom tills att jag satt mig ned framför min lilla frukost TV, så blir det 1-1. Sen 2-1 till Trelleborg. Slutsignalen ljuder, och jag är helt galet irriterad och tänker ta cykeln och glida bort till Expert och finna en universalfjärrkontroll.

När jag kommer ner till platsen där min cykel alltid står
, och jag inser med detsamma att den står kvar nere vid buss-stationen. Arg som ett bi vandrar jag ner till bussstationen, för att cykla så att svetten rann - Ner till expert på bergvik och dona en ny fjärrkontroll. Motvind och svinkallt var det också, och jag trampade att benen gjorde ont, men jag var helt galet irriterad, dels på fjärrkontrollen, men främst på Henrik Rydström som ska gå och ta ett vansinnigt rött kort.

Men jag fick tag på en dosa där borta,
så nu har jag fått fart på min TV. Även om det inte går att byta plats på kanalerna...

Förresten, tack Mona för hjälpen med TV:n! :)

Kommentarer
Postat av: mona

Det var så lite så! Bara tungt o svettigt! Men ingenting mot pärsen som du sen gick igenom.. Skit med cykeln o fjärrkontollen! O resultatet.. Christer sa när han hörde det att det är nog bra att inte Johan är här.. Vi hade ju redan en i huset med neddragna mungipor!

2008-10-06 @ 08:10:15
Postat av: IzZzY

Hehe, ja, jag hade nog varit tämligen irriterad. :)

2008-10-07 @ 14:51:29
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback