Om att vara trött

Vid den här tiden på dygnet fungerar inte allt som det ska i knoppen. Det var tydligt för sådär en minut sedan, då jag skulle förpassa mina fils till tvättkorgen, som jag har stånde i badrummet. Jag lyfte på toalocket och kaste ned dem. Gick ut och släckte lampan. Men plötsligt insåg jag att det kanske inte var i toalettstolen de skulle vara. Nog för att jag kan hälla i lite tvättmedel och spola, och kanske få dem lite lätt avsköljda. Men med största sannolikhet hade de blivit en gåva till personalen på reningsverket. Jag fick snällt plocka upp dem och förbereda dem på en enkel resa till soptippen istället.

Ett tydligt tecken på att det är dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback