Mardröm

Jag vaknade med missmod i bröstet nu på morgonen. Kalmar förlorade matchen på lördagen, och jag kom hem precis innan matchen var slut, och då stod det 4-4 och Kalmar hade skapat chans på chans, dominerat fullständigt, och till råga på allt släppt in vartenda skott på mål. Precis innan matchen var slut så tappade vi dessutom in det 5:e målet för dagen, och förlorade på ett helt galet frustrerande sätt. Det var så hemskt! Obeskrivlig olycka. Sen sprang jag ut, i full stridsutrustning då jag inte hade bytt om från lördagens hemvärnsövning. Sen handlade drömmen hur jag sprang och sprang med ryggsäck och stridsväst. I ren frustration! Sen lyckades jag dessutom skrämma upp en liten unge som var ute och gick med sin far. Han trodde att kriget hade kommit, och jag svarade att vi var på väg att demolera Borås innan det var försent. Sen vaknade jag igen, tyvärr innan jag hann inleda eldöverfallet på Borås arena.

Kommentarer
Postat av: mona

Hoppas det inte var en sanndröm!!

2008-10-24 @ 10:42:02
Postat av: IzZzY

Verkligen! För det hade känts så snopet om guldet gled ur händerna nu. Vågar inte ens föreställa mig känslan.

2008-10-24 @ 16:21:06
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback