Let the right one in

Fick precis hem den engelska översättningen på Låt den rätte komma in. Så nu blir det läsa av, och dessutom på engelska. Men jag skyller på att det är träning inför det eventuella jobbet som nattportier, då man har nytta av att kunna tala och och förstå engelskan. Men som jag sa, det är bara en ursäkt. Främst beror det på att Malaysiskan älskar vampyrböcker, och när det uppenbarligen finns en bra svensk sådan som dessutom är översatt till engelska, så kan jag ju inte låta henne gå miste om det. Sen vill jag ju självklart läsa den själv, då filmen tydligen ska vara helt galet bra! På IMDB.com så ligger den just nu 5:a av alla skräckfilmer någonsin. I historien. I världen. Med 8,5 i betyg. Sug på den du!

Men jag står i valet och kvalet,
om jag ska se filmen först. Jag borde ju egentligen göra det, så att jag inte sabbar filmupplevelsen sen. Men jag har ju dessvärre ingen som jag kan ta med, och jag är sådär måttligt intresserad av att gå ensam på bio. Fasiken...

Här är köpet i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Louise

Snyggt efternamn författaren har ;)

2008-10-31 @ 21:50:15
Postat av: IzZzY

Haha, det har jag inte ens tänkt på. :P

2008-10-31 @ 22:28:31
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback