Jobbsökandet går vidare

Idag har jag skrivit ett personligt brev, bollat det vidare till KFG och fått strålande feedback, för att precis skickat tillbaka en förbättrad version till dem igen. Det känns bra att ha dem så de kan ge mig tips på hur jag ska få till det ultimata ansökningarna. Just nu så har jag alltså ett arbete på gång, ett som låter väldigt spännande faktiskt. Men för att undvika onödig konkurrens så håller jag det hemligt tills vidare! Vi är två stycken som har blivit rekomderade till jobbet, från KFG, så det känns helt klart som att jag har en realistisk chans att faktiskt få det! Det hade varit så kul.

Hoppas att ni börjar bli riktigt nyfikna där på andra sidan datorskärmen. Spänningen är olidlig, och under tiden kan ni ju gissa er till vad det är för arbete, i en kommentar. Den som gissar rätt vinner ära och berömmelse! En ledtråd är att det är ett nattjobb i Karlstad. Ringer det en klocka nu kanske?

Annars har den här dagen mest bjudit på en överkonsumtion av kaffe och sömn. Först då Prich ringde mig vid 13 tiden steg jag upp ur sängen och satte igång kaffebryggaren och påbörjade mina övriga morgonrutiner. Tyvärr han jag inte svara Prich då hon ringde, och jag fick ett besviket sms från henne efteråt. Men om du mot all rimlig förmodan läser detta, så var det faktiskt inte meningen att dissa dig! Hehehe.

Igår hade jag otrevliga tankar om att det kanske vore lika bra att använda Borås som en plats där Nordkorea kan få provspränga sina kärnvapen. Det är onödigt spännande i allsvenskan just nu...

Kommentarer
Postat av: mona

Nyfiken så jag håller på att dö!! Hmm, kan det vara jobb som nattportier på ett hotell kanske?? De va min första tanke och blir också min gissning!

Trist at matchen blev flyttad fr söndag t lördag, nu missar ni den. Hoppas, för husfridens skull att den går bra! Kram!

2008-10-23 @ 12:49:11
Postat av: sandra

vecktare eller stavas det väcktare? det sista såg bättre ut iaf haha. det gissar jag på iaf:)

hoppas du får det:)

2008-10-23 @ 12:54:28
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Mona: Ja, det var tråkigt! Sen missar jag dessutom matchen, eller i alla fall delar av den. Då jag ska ner till Hammarö och kriga på lördag. Riktigt irriterande! Jag hade en riktigt otäck mardröm om att vi förlorade matchen dessutom. Uscha, nu är jag nervös.



Sandra: Väktare stavas det, så du var inne på rätt spår. Tack!



Bra gissningar förövrigt, någon annan som har en bra idé? :) Snart kommer nog avslöjandet.

2008-10-23 @ 15:23:41
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback