Hemma en snabbis.

Anställningsintervjun är till ända. Jag var så galet nervös att jag tvingades till något av en synd. Jag köpte ett paket ciggaretter, det gick liksom av bara farten. Men jag tyckte själv att jag lyckades bra på själva intervjun, och jag tror inte de såg ett spår av nervösitet, för jag pratade på lungt och sansat, och kom med bra tankar och reflektioner. Ställde mycket frågor, och svarade på ett bra och uttömmande sätt. Så själv intervjun kan ha gått bra.

Värre var det med kunskapstestet!
5 sidor med till och från galet jobbiga frågor, allt ifrån datorer till batterier och ellära. Hade jag inte pluggat stenhårt från klockan 4 till 10 imorse, så hade jag torskat rejält. Nu blev det på sin höjd halvbra, och jag förstår inte hur det är meningen att människor ska kunna allt det där. Ja, min kära vän Juckpuck hade väl skrivit så att pennan glödde, men han är inte mänsklig. Jag har nog aldrig känt mig så dum som idag!

Men visst, det var bara två frågor jag inte svarade på. Men frågan är om jag ens var i närheten av att ha rätt på de övriga som jag trots allt kladdade ner ett svar på. Kära nån.

På Måndag eller eventuellt Tisdag faller domen. Vara eller att icke vara, det är frågan.

Nu är det dags att kila vidare till KFG igen också, sen Molkom i helgen. Nu händer det minsann grejer i Herr Nenséns liv.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller tummarna för dig att du ska få jobbet. kramar

2008-10-04 @ 15:15:02
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg har du också!

2008-10-04 @ 15:18:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Crille

Jag ägnar dig ett par hållna tummar imorgon, gode vän

2008-10-05 @ 20:19:48
URL: http://crilles-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback