Godmorgon!

Jag vill börja dagen med att förundras över vad folk söker på, om de hamnar här från google. Det är alla möjliga och omöjliga saker som min blogg ska ha svaret på.
  • "kapslat in" blåmärke muskel
  • tullholmen+blogg
  • Malmoe
  • Kryper i skinnet, trycker
  • Fyllekort
  • Vill du ha fred, rusta för krig (3 gånger)
  • Kjell o company
  • Vickningschips
  • izzzy blogg (3 gånger)
  • fylla
  • Dillskruvar
  • Hur man trimmar en permobil 
  • Aftonblaskan
  • Undvika praktik
  • Godmorgon blogg
  • skiktröntgen buk
  • Vem uppfann tyngdlagen
  • febriga ögon 38 i feber
  • grek bögön
  • dragspelstämmor
  • blogg kul
  • Biltema+spindlar
  • vidareförsäljningsklausul bosman
  • djurgården
  • Emin Nouri succe
Detta är bara sedan den 20 september, alltså mindre än två veckor. Det finns så otroligt mycket mer som jag inte orkar gå igenom, då loggarna är så fruktansvärt långa. Men "hur man trimmar en permobil" tillsammans med "Grek bögön" är ju nästan de roligaste! Man börjar ju fundera på vad de har för avsikter. Egentligen...

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag brukar också roa mig med att kolla vad dom sökt på, och 7 gånger av 10 så har dom sökt på "tuttar" och hamnat på min blogg :)

Jag trodde det bara var jag typ som använde mig av det uttrycket

2008-10-02 @ 22:41:27
URL: http://www.madammakadam.blogspot.com
Postat av: IzZzY

Haha, det är ju ganska intressant! :)

2008-10-02 @ 23:34:50
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback