Det var ju självaste f-n

Jag har legat till sängs en bra stund nu, försökt få mig själv att somna. Men det går ju inte sådär våldsamt bra, för att använda ett milt utryck. Istället har den där stackars gubben i skogen råkat ut för diverse saker medans jag försöker koncentrera mig på att räkna får. Jag har legat och avhandlat det mest nu när jag tänkte att jag skulle somna i tid. För jag ska upp relativt tidigt imorgon bitti. Vilket innebär att hoppa i grönstället och göra mig klar för en dag i hans majestäts tjänst. Jag förbannar det faktum att de var tvugna att flytta matchen mellan Djurgården och Kalmar tills imorgon, då det innebär att jag förmodligen missar i prinpcip allt. Åtminstone första halvlek, då jag är klar vid 16:00, samtidigt som matchen börjar.

Till och med tankar om att helt enkelt skita i att sova inatt har slagit mig. Men det känns ju som en ovanligt korkad idé, om jag ska springa runt och försöka lära mig något imorgon och med tanke på att jag ska bruka ett vapen. Så, nej du herr IzZzY. Det är nog lika bra att du försöker sluta blogga och istället blunda hårt. Samt ignorera den där jäkla skogstomten som jag ändå inte har tid att skriva om ikväll.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Catta

Hoppas du inte ställer till nåt jävelskap för skogsgubben min nu!! Och jag vill veta NU!! :)

2008-10-25 @ 03:18:59
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: IzZzY

Haha, han reder sig allt. Men visst råkar stackarn ut för jävelskap, det är inte lätt där ute när hösten tränger sig på. ;)

2008-10-26 @ 16:29:07
URL: http://izzzy.blogg.se/
Postat av: Catta

Ja men se till att han har ved i alla fall så han kan göra en brasa!

2008-10-27 @ 00:03:12
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback