9 dagar senare

Jag får så dåligt samvete när jag ser att alla fortsätter titta in i bloggen, trots att jag inte har skrivit någonting på 9 dagar. Helt galet. Varför det blivit så kan jag inte svara på, utan skrivlusten bara försvann och jag har haft en lite halvdan vecka. Lagerbäck bytte inte in Viktor Elm mot Portugal, Kalmar förlorar mest hela tiden, pengarna räcker inte till, och löven faller till marken. Orken tryter helt enkelt, och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. En liten svacka.

Men allt är inte mörker
, trots att dagarna blir kortare och kortare. Idag var jag ute på en go promenad, och njöt av en ganska mysig höstdag. Det kan hända att det dyker upp en bild eller två så småning om. Annars har jag den senaste tiden roat mig med att se samtliga avsnitt av house, och några nya avsnitt av Californication, samt Heroes. Men jag har blivit tämligen förslappad av det, och det har gjort att bloggandet fått stå åt sidan. Egentligen finns det inte så mycket mer att tillägga, utan jag ska försöka bättra mig!! Jag lovar att jag ska skriva ett inlägg imorgon också.

Förövrigt så har jag fortsatt skriva om den där mannen i skogen, men om det kommer ut här förblir osagt. :)

Kommentarer
Postat av: Catta

Jo det är väl klart att det kommer ut här!! Jag kan inte tänka mig annat. Annars kommer jag att starta bloggtrakasserier och då blir det inte kul, fallna löv är ingenting alls jämfört med det!

2008-10-19 @ 19:39:21
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Skönt att ha dig tillbaka i vilket fall som helst=)

2008-10-20 @ 11:59:23
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Catta: Oj då, då kanske det är säkrast att jag publicerar det! :)



Sandra: Tack, det är skönt att man är saknad! Hehe.

2008-10-20 @ 14:18:41
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback