1 timmes sömn

Det var allt jag tillät mig att få inatt, då jag är tvungen att läsa på om kjell & Companys produkter inför intervjun, och således gick jag upp redan vid 4 imorse. Men jag är ändå tämligen pigg och alert, trots viss folköls konsumtion för att lindra den bittra förlusten mot Feyenoord. Så just nu sitter jag med min laptop i knät, och dricker morgonens första sats med kaffe ur muggen jag fick av Malaysiskan. Det är betydligt större än mina andra, vilket leder till att jag kan inta ännu mer koffein på morgonen. Perfekt!

Jag antar att jag inte lär mig särskilt mycket om olika batterier, acsesspunkter och övervakningskameror, när jag sitter och författar ett trött inlägg här på bloggen. Så vi hörs senare, förmodligen en sväng efter intervjun.

NERVÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback