Snart!!!

Snart är det dags att kliva på bussen som tar mig via oslo (!!!) till Halmstad. 18:15. Fan vad jag är taggad nu. Om någon skulle se mig nu, så skulle de garantera ringt efter mina gamla bekanta på avdelning 1 - och den här gången slängt nyckeln. Jag är framma i Halmstad 04:35 och åker 00:10. Hemma igen vid 12, och då ska det banne mig sovas vill jag lova. För jag jobbar vid 22:30. Så det blir spännande, således har jag hållt alkoholbugdeten tämligen under det normala. Så att jag är frisk och kry måndag kväll. 7 Bellman och en flaska champagne, 7 bananer och 3 äpplen. Det är min packning!

Nu ska jag äta spenat, så att jag blir stor och stark inför morgondagens firande!!

Kommentarer
Postat av: sandra

dom vann:):) och du svävar garanterat på små rosa måln nu haha:) antar att resan va värld att leva fattigt resten av månaden:P

2008-11-09 @ 17:29:09
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Catta

Ska vi slå vad om att i morgon finns här ett inlägg på 74000 tecken om hur otroligt bra matchen var, vilka som är bäst i världen, "jag visste det" osv ? :)

2008-11-09 @ 18:04:53
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Grattis till SM guldet kan ju lungt påstå att jag var den enda på Olympia idag som höll tummarna för Kalmar :)

2008-11-09 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback