På jobbet

Det är inte mycket som händer såhär vid halv 6 på morgenen. Några från SJ som checkar ut, men mer än så är det inte. Inte än i alla fall. Jag har sedan en trekvart sedan gjort klart allting som ska göras, och nu har jag en timme att sitta av innan jag blir avbytt, och jag får bege mig hemåt och försöka sova lite. Problemet är att man blir trött nu när man äntligen slappnar av, för tidigare under natten har man så mycket att göra att man är pigg som en mört när man dansar runt med golvmoppen eller viker handdukar.

Till min stora besvikelse verkar inte Diana - min berömda malaysiska - vara vid datorn nu. Hon är ju trots allt den enda i min bekantskapskrets som är vaken vid den här tiden på dygnet. Vilken olycka! Så jag får försöka roa mig på andra sätt. Jag kan ju till exempel försöka skicka ett telapatiskt meddelande till Kuala Lumpur, så att hon inser att det är dags att sätta sig vid datorn igen. Ja, det var minsann en bra idé. Det ska jag göra.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback