Onsdag?

Jag har förlorat tiduppfattningen helt och hållet nu. Det känns inte som en onsdag just nu. Eller ja, jag vet inte riktigt vad det känns som, om jag ska vara ritkigt ärlig. Jag blir lite förvirrad av att dagarna liksom går in i varandra, när jag sover skiftar jag inte dygn, som alla andra. Istället byter jag dag på jobbet, någon gång vid två-tiden så blir det plötsligt nästa dag då jag gör avstämningen. Men i och med att jag har jobbat måndag och tisdag natt, så bör det ju vara onsdag nu.

Chefen ringde för ett tag sedan
, och berättade att det blivit en plats ledig på deras personal-kryssning med konferens på söndag, och hörde med mig om jag ville med. Jag sa varken bu eller bä, utan får fundera lite på det. Jag ska ju trots allt jobba hela helgen, och då är ju frågan hur det ska gå med mitt nattpass på söndag. Eller om jag verkligen orkar med det, jag är ju dessutom jättepank, och det känns alltid jobbigt att bege sig ut på något sådant under sådana omständigheter. Men vi får se hur det blir, jag ska bestämma mig tills imorgon förmiddag. Men visst hade det varit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback