Om gårdagen

Jag gick ju som bekant min första natt ensam igår. Det var lite lurigt till och från, men jag tror att jag lyckades reda ut det trots allt, utan några större katastrofer. Det var lungt och skönt under nattens gång, mycket att göra men väldigt meditativa uppgifter som jag faktiskt trivs bra med. Så som att städa, diska, tvätta och plocka fram frukosten. Det gick bra, även om det inte gick så snabbt när jag var ensam, jämfört med när vi var två de tidigare nätterna. Det största stressmomentet var alla papper jag skulle greja med om nätterna, och i vilka pärmar de ska in i mm. Jag har med största sannolikhet satt en massa fel, och jag får se om det blir spöstraff nu när jag kommer till jobbet ikväll. Sen en viss problematik då jag skulle lägga in poäng på Choise korten och inte fick igång spectracard-programmet, då jag inte visste lösenordet. Det är mest de mest basala grejerna som är luriga, de som man liksom bara "kan".

Men märkligt nog var jag inte sömnig någon gång under natten, trots att jag egentligen inte hade sovit sedan i fredags. För igår på eftermiddagen kunde jag inte somna, även om jag nog fick lite vila i alla fall. Men har man saker och göra hinner man inte bli trött antar jag, inte på det sättet i alla fall.

Nu har jag i alla fall precis tagit mig en skön dusch
. Sen så är det dags att bege sig till hotellet och göra det ännu bättre inatt.

Kommentarer
Postat av: sandra

va skönt att det går bra:):)

2008-11-12 @ 17:10:13
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback