Ojsan hoppsan

Jag vaknade av att telefonen ringde vid 12 tiden, och morrande steg jag upp ur sängen och försökte hitta den ringande telefonen. Till slut fann jag den, men då kan du ju ge dig tusan på att det slutade ringa. Det var en av töserna på jobbet som ringde. Ganska omgående fick jag ett sms, och det visade sig att hon var sjuk idag, och undrade om jag kunde ta hennes nattpass inatt och eventuellt imorgon. Det fanns ju inget att snacka om, utan självklart högg jag denna möjlighet till lite extra pengar. Så det blir en fin vecka nu, jobb måndag  ev. tisdag fredag lördag och söndag natt. PERFEKT! Jag måste nämligen ta några extra pass i månaden för att det ska gå ihop sig, och att jag ska få mer än existensminimum.

Så nu får jag helt enkelt ta igen mig och ladda inför denna oväntat arbetsfyllda vecka. Fan va kul!

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

hehe gött men slitsamt kan jag tänka mig men va gör man inte för att leva på annat än bröd och vatten:P och då kanske du har råd att komma upp hit nån dag.

2008-11-18 @ 18:42:19
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, ja, precis! :)

2008-11-18 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback