Jag överlevde

Såå innerligt jävla underbart. Jag saknar ord just nu, och behöver nog lite mer distans till det enorma som just skett. Kalmar tog det. Guldet. Senare kommer säkert något av detta avhandlas:
  • Bad i Nissan utanför örjans vall 
  • Stormning av plan
  • Stulen tuva från örjans vall
  • Enorm glädje överlag.
  • Bussresan
  • Med mycket mera som jag inte kommer på nu. 
Nu ska jag sova lite, (om jag kan!!!) så att jag orkar med jobbet imorgon. Men jag är faktiskt inte bakfull idag, dé du!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! det var ni värda,faktiskt.

2008-11-10 @ 16:25:58
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: mona

Väntar med spänning på att få höra om badet och det andra! Hoppas din första natt själv på jobbet gick bra!

2008-11-11 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback