Jag är en idiot!

Jag kom på mig precis, och började reflektera kring vad i helsike jag pysslade med. Jag gick och lade mig redan vid halv nio tiden, satt och pillade med inlärningsprogrammet till bokningssystemet på jobbet, sen tittade jag lite på fotbollen mellan FC Köpenhamn och Valencia, innan jag skulle somna tänkte jag. Tänkte jag alltså. Men sällan slutar det så bra när jag inte är trött då jag går och lägger mig, jag kan till exempel få för mig allt möjligt. Ikväll skulle jag ta något att äta.

Det slutar med att jag sitter i soffan och äter äppelpaj. Jag fattar inte hur jag får för mig att börja laga en äppelpaj vid den här tiden på dygnet, och jag vet att jag ska upp om 6 timmar för att göra mig klar för jobbet imorgon bitti. Jag är en idiot. Men likväl en idiot som får äta min utsökta paj.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja du är ju som du är:P

2008-11-07 @ 10:14:40
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Ja, jag blir inte klok på mig själv. :)

2008-11-07 @ 18:57:29
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback