Ut i det gröna

Idag ringde klockan vid 04:30. Men du kan ju ge dig fan på att jag vaknade innan klockan ändå, helt otroligt! Jag begriper verkligen inte mig på det fenomenet. Man kanske bara ska tänka på ett klockslag innan man går och lägger sig, och sedan helt enkelt gå upp då. Utan någon irriterande väckarklocka. Fast å andra sidan, då säger det ju sig självt att man sover fram till midsommar.

Själva syftet med uppstigningen var dock inte någon form av självplågeri, utan det är hemvärnsövning på hammarö idag. Imorgon horssjön, och på söndag mitt i stan. Det är uppställning om 2 timmar och 15 minuterm, och jag måste sätta mig på cykeln och pinna ner dit, och jag ser fram emot att undersöka om den arma cykel-stackarn håller hela vägen. Dock så misslyckades jag med att hämta ut min nya stridsväst för en dryg vecka sedan, på grund av att jag varit en aning datumblind. Liiiiite lätt irriterande att behöva ha den gamla varianten den här helgen, som jag inte är ett dugg van vid.

Vi får se om jag orkar uppdatera bloggen sen när jag kommer hem, man vet ju aldrig. Det kan ju vara så att jag är fullt upptagen med att flirta med min blivande skånska hustru. Denna stackars bloggen kommer helt enkelt i kläm.

Något som ska bli mycket intressant, är hur i helsike jag ska hitta till det stället söder om skoghall. Önska mig lycka till!

Sen kan jag lägga upp lite bonusmatrial, jag -Väldigt trött- i M90.

image15

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag önskar dig lycka till fast att jag inte fick något godmorgon sms =)

2008-05-23 @ 09:48:20
URL: http://www.soffanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback