Lunarbloggen

I och med mina planer på att lägga ner mitt konto på Lunarstorm, så valde jag att klistra in samtliga inlägg i ett Word-dokument. Det blev till slut 270 sidor, med nästan 130 000 ord och drygt 700 000 tecken. Jämför man med ett verk som bibelns nya testamente, så är jag inte så långt ifrån då antalet ord där ligger på ca 198 000 ord. En diger samling.

I övrigt kan jag tillägga att jag inte köpte någon öl trots allt. Stannade hemma och slöade istället. Det har varit en vansinnigt oinspirerande dag helt enkelt. Ingen mat har jag lagat heller. Dåligt. Mycket dåligt.

Nu sitter jag och slökollar på Hockeyn. Sverige håller på att få stryk av sin forna östra halva. Men det är inget jag hetsar upp mig över, inte på något sätt, då hockey VM är en parodi helt enkelt. Det är bara OS som är en äkta värdemätare i den sporten.

Både Helsingborg och Djurgården åkte ur Svenska Cupen idag, mot Sirius respektive Valsta syrianska. Det är ju helt otroligt egentligen. I alla fall nu när det inte finns några som helst hinder för att ställa upp med bästa laget, då allsvenskan drar igång först i Juli, och det inte finns någon anledning att spara på någon. Men ändå blir det två dunderknallar. Men jag håller mig ifrån att kasta alldeles för mycket skit, tills dess att kalmar har spelat mot BP.

Nu - Ett glas vatten och Indiana Jones and the last crusade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback