Eureka!

Näe, jag har inte kommit fram till något oerhört smart, utan har precis laddat ner den serien. För just nu har jag problem. Jag avverkar alldeles för mycket film och serier, och det hinner inte tillverkas tillräckligt mycket av kvalitet i förhållande till hur mycket jag ser. Det är jävligt frustrerande. Så nu har jag fått ladda ner Eureka, som verkar vara lite smått underhållande i alla fall, efter halva pilotavsnittet. På tal om serier retar jag mig enormt på att Jericho lagts ner, i något som känns som mitt i, och precis innan inbördeskriget. Jag menar, vad är det för jävla sadism?

Battlestar Galactica är i full gång, men nu har man ju sedan länge hunnit ifatt serien, och man måste likförbannat vänta en vecka på varje avsnitt. Jag vill se hur jorden ser ut, och det vill jag nu! NU! Jag börjar förlora tålamodet. Men allt är Johns fel. Det var han som under mina besök på öland, dragit ner mig i TV-serieträsket. Jag har blivit fullständigt beroende av det, jag måste ha någonting att se när jag ska gå och lägga mig. Jag måste ha något att se när jag vaknar. Jag måste ha serier precis hela tiden. Känner att det snart är dags för ett tolvstegsprogram, för att råda bot på detta.

-"Hej, mitt namn är Johan. Jag är TV-serieberoende"
-"Hej Johan!"

Detta går ju givetvis ut över min blogg, som jag uppenbarligen inte kan uppdatera samtidigt som jag ser på en serie. Även om jag just nu faktiskt lyckats pausa det hela.

Förövrigt. Jag har blivit anställd som slav i skåne! Dé ni!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glöm inte lägg till skåne på listan om vad du gillar ;)

2008-05-21 @ 14:56:15
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: IzZzY

Haha, jadu, vi får väl se! :D

2008-05-21 @ 18:15:16
URL: http://IzZzY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback