De små svarta tomtarna

Känner jag inte till ett dugg om, däremot vet jag allt man behöver veta om att inte veta något av större vikt. Som att det ämne som färgar bajs brunt heter Bilirubin.

Något annat som inte heller är av större vikt, är vad jag har gjort idag! Det började med att jag faktiskt sov gott, och relativt länge, till halv nio tiden. Jag hann slå på en kanna kaffe och dricka en kopp eller två när telefonen ringde. En kompis stog då utanför längenheten och tyckte att jag skulle med till Bergvik. I och med att jag knappast hade något bättre för mig just då, i och med att min hustru inte var anträffbar på msn, så hängde jag självklart med.

Efter det har jag roat mig på msn, och slöat i största allmänhet, så tog jag en tur till älven för att fiska. Men jag drar slutsatsen att det är alldeles för mycket vatten i älven, för att dra upp något vettigt ifrån min del av stan.

Nu ska jag ta mig en folköl. Tjo!

Förövrigt: Skriv på! http://www.nufardetvaranog.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback