Återgång!

Just precis det gör jag nu. Jag återgår till vardagen igen, lite trist trots allt. I synnerhet då det dröjer ett bra tag tills det blir en sån här övning igen, efter vad jag förstått. Men min kropp är nog mer än nöjd över att få ta det lite lungt imorgon. Tänk att få sova ut ordentligt, för jag har definitivt inte sovit längre än 6 timmar någon av dessa nätterna.

Jag har mycket att göra imorgon, väldigt mycket. För det råkar vara på det viset, att nu när jag kommit hem om kvällarna, så har jag verkligen inte orkat göra något. dvs, städa, diska och dylikt. Till detta kommer allt nytt material, och andra hemvärnsprylar som tittat fram ur sina hål, men inte krypit tillbaka. Så för att uttrycka det mildt, det är KAOS. Bombnedslag. Svinstia. IzZzY's lägenhet.

Men det orkar jag inte tänka mer på ikväll. Det tar jag imorgon när jag börjar bli uttråkad, och städar för att jag inte har något bättre för mig. Himla bra det där.

I övrigt vet jag inte om jag kommer på så mycket mer att tillägga. Jag ska väl lägga mig tillrätta i sängen, slå på ett avsnitt till av Eureka och sova gott. Jag ska sova läääänge! Kanske till och med till klockan 8. Eller halv 9? Jag kom på att jag kan bifoga lite bilder ifrån dagen också, håll till godo.

image16

Dagens Lunch! Visst ser det ut att vara en enorm kulinarisk upplevelse? Men det var i alla fall den bästa måltiden de här tre dagarna.

image17

Mina ben i förgrunden, och gamla hemvärnsmän.

image18

Jag begriper inte riktigt syftet med att ställa upp AK4:orna på det sättet. Men jag kanske lär mig med tiden.

image19

Den här bilden tvekade jag verkligen på om man skulle ta med. Maskeringen var ett hafsverk av sällan skådat slag. Men det får väl gå en dag som denna, när jag inte är vid mina sinnens fulla bruk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback