Tillbaka

Då var EM slut för vår del, och jag är ungefär lika slut efter den här 10,5 timmars resan med buss, kors och tvärs genom riket. Egentligen orkar jag inte skriva så mycket just nu, utan jag får väl istället sikta på att ge en längre sammanfattning imorgon när jag fått sova lite. (vilket man verkligen inte gjort de senaste dagarna)

Förresten, så måste jag berätta att jag sprang på Lasse Berghagen i Örebro idag. Bokstavligt talat. Jag skulle byta buss, och tänkte handla på mig något tills jag kom hem, och skyndade mig som tusan utan att egentligen veta vart i Örebro jag befann mig. Sen när jag skulle runda ett gathörn, så kan du ju ge dig fan på att det blev frontalkollision med den där tant-favoriten. Döm till min förvåning när jag efter mitt "Ursäkta" såg vem det var jag sprungit in i. Galet.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha då skulle farmor vart med:P

2008-06-19 @ 23:34:08
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Haha, ja. :)

2008-06-20 @ 14:08:02
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback