Svaret, på livet, universum och allting. Nästan.

Är inte 42. Det är;

"Hej! Tack för Ditt e-mail.
Estrellas Vickningschips har alltid hetat Vickningschips sedan de lanserades 1967.
Med vänlig hälsning Kraft Foods Sverige AB"

Det är med visst vemod jag härmed får bekräfta att det helt enkelt är en myt. Att Juckpuck varit helt ute och cyklat är som vanligt helt sant. Myth busted! Nu har mitt liv förlorat mening igen, så jag måste helt enkelt komma på något nytt som jag bara måste ha svar på. Någon som har lust att komma med något bra förslag, på någon annan olöst och omtvistad fråga?

Men själva vikningschips-myten kommer nog helt enkelt av att svenska folket är analfabeter
, eller helt enkelt för lata för att orka läsa hela namnet. Utan istället bara antagit att det heter Vikingchips. För det är mer av ett ord än vad Vickningschips är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vägrar acceptera detta...

2008-06-26 @ 16:10:10
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Ja, vi får som sagt göra en arkeologisk undersökning i en skåne-tipp senare.

2008-06-26 @ 16:18:34
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback