Strax avfärd

Nu är jag nyduschad, nyrakad och inte längre nyvaken, jag har till och med fettat in håret. Packad och klar är jag också! Det för tankarna på vissa som jag känner, som kräver dagar för att packa. Jag menar, jag gör det på 10 minuter. Hur svårt är det egentligen? Du vet ju vad du behöver ha med dig, och man vet (förhoppningsvis) vart man har det. Då tar det ju inte så lång tid. Vansinnigt.

Nog för att jag ser fram emot att komma till Öland
, men resan kommer bli olidlig. Minst 6 timmar ihopvikt som en schweizisk armékniv bak i morfars snigelbil utan AC. Jag avskyr det! Jag får inte plats med huvudet där i baksätet, och någonstans kommer jag ha jävligt ont när resan är fullbordad. Men resan är gratis, och eventuellt snabbare än bussen, så man får väl ta det. Jag hoppas innerligt att Morfar hittar gaspedalen, och åtminstone når upp till hastighetsbegränsningarna. Vilket jag kan intyga, att så inte alltid är fallet.

Så över helgen kan det kanske bli lite blogglucka, men det får ni ha överseende med. Men ska försöka komma åt en dator så att även det ska kunna ordna upp sig.

Ha det göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback