Spanien - Ryssland

Ryssland överraskar något positivt, eller negativt med svenska ögon. De är helt klart vassa framåt, och det finns en hel del spelare som kan lura vår stackars backlinje i sista matchen. Spanien ska vi inte tala om, Villa är ju en som jag kommer drömma mardrömmar om fram tills den 14:e. Jag fick ingen anledning att ändra på mitt EM-tips, det skulle helt klart kunna bli dom som står som slutsegrare. Även om de i denna matchen fick lite hjälp av Ryssarna maniska offensiv i andra.

Nu är det en timme kvar tills Sverige drar igång. Ångesten kommer krypande. Hur bra är Sverige? Ärligt talat har jag inte en aning om hur bra detta landslaget kan vara om de spelar ut. Man har ju däremot sett hur dåligt det kan vara. Men Daniel Andersson från start är ju inget annat än idioti. Att han ens fanns med i diskussionerna att få komma med i EM-truppen, är bara det mycket märkligt. Han ger mig mer ångest än något annat. Även om jag mer än något annat önskar att han kan bevisa att jag är helt fel ute, tvivlar jag på att han kommer tillföra ett skit.

Linderoth! Bli frisk!!

Jag köpte cigg precis. Det skyller jag på sidledsdanne, det är han som gör mig svag, nervös, och i behov av att med alla till buds stående medel lugna ner mig. En ciggarett är en oväntat bra ångestdämpare.


Tidigare idag var jag iväg till David den korta. Vi tappade över ölen vi gjort på flaska, så om en vecka eller två så kommer det att drickas hembrygd öl igen! Det blev dessutom lite städning, där jag fick visa hur man skulle använda en skurmopp. Det var det minsta jag kunde göra för att återgälda det jag utsatte den stackarn för i Fredags. Men han verkade inte det minsta förbittrad när jag kom, trots att jag själv hade sågat av mig på mitten med en smörkniv när jag kom. Så antingen är han en mycket god och förlåtande människa, eller så hade han ingen smörkniv.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback