Schweiz - Turkiet

Pågår just nu, 1-0 till urmakarna. Men det anmärkningsvärda är planen! Vad är det för dränering på den planen egentligen? Finns det någon? Skandal... Bollen tvärstannar lite här och var! Det går inte att få med sig bollen. Sorgligt att se.


Matchen fick ett dramatiskt slut! Jag tycker lite synd om Schweizarna faktiskt, hoppades på att de skulle lyckas få med sig tre pinnar. Istället blev det inte någon, och ett snyggt turkmål slutminutrarna! Men planen var som sagt en katastrof, det fanns ju ingen möjlighet till kortpassningsspel, och bollen kunde stanna precis när som helst. Det måste varit enormt frustrerande för spelarna.

Men just nu orkar jag inte författa något längre, utan hade faktiskt krypit till kojs och sett halva Arn filmen. Så snart är det dags för den andra halva. Imorgon får jag packa mina grejer och förbereda mig inför ölandsresan! Väl där blir det risk-kväll med gamla goda vänner! Ett klassiskt och obligatoriskt inslag vid varje ölandsresa.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha mmmh ;P;P jag är väldigt lättpåverkad, så ja kan tänka mig att ja vinner ^^;

2008-06-12 @ 10:58:05
URL: http://nadjanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback