Modebloggar

Det är märkligt hur det kan finnas så otroligt mycket modebloggar, vart man än tittar så dyker det upp en blogg där quinnor visar upp vad de köpt för kläder, handväskor och vad de har i sminkväskan. nio av de tio mest besökta bloggarna på bloggtoppen har med mode och shopping att göra. 9 av 10. Det övergår mitt förstånd. Den enda anledningen som jag med lite fantasi kan komma på för att jag skulle följa de bloggarna, är för bilderna på de som innehar dem. Det inte ens en bra anledning.

Tjuvlyssnat.se var den bloggen som slagit sig in bland de i toppen, på en hedrande 3:e plats i skrivandets stund. Den är ju i alla fall klart läsvärd. Själv ligger jag på en mindre hedrande 4092:a plats. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback