Matchdag!

Äntligen drar höstsäsongen igång igen. Äntligen får man se våra röda bröder beträda en fotbollsplan, dessutom på TV4. Jag var lite förbittrad när lottningen visade att vi skulle få möta Degerfors. Hemma... Jag satt och höll tummarna för just Degerfors, men i så fall borta, så att jag får en "hemmamatch", men icke. Fast å andra sidan gick det ju inte så bra sist kalmar var och besökte de värmländska skogarna. Torsk mot Ölme.

Om en stund tittar Lill-Erik förbi, och stannar tills imorgon. Sen har jag dessutom sällskap av Sandras lilla vovve, Chip. Han ligger just nu utfläkt på golvet brevid mig, en aning uttråkad kan jag tro. Så snart blir det fotboll för hela slanten, och sedan förmodligen lite fiske. Frågan är dock om jag inte måste iväg och köpa ny metmask, den jag har är nämligen ganska gammal, och när jag kikade i burken igår såg det ganska dött ut. Får hoppas på att de inte har stängt bara. Bäst att bege sig nu!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Köpa metmask? vad är det för fasoner,gräv för rackarn=)

2008-06-28 @ 14:27:40
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se/
Postat av: IzZzY

Haha, detta är genmanipulerade supermaskar som jag köpt. :)

2008-06-28 @ 14:37:01
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback