Kontaktannons

Jag är en 23-årig man, bosatt i en mysig etta på ett lagomt promenadavstånd till systembolaget i Karlstad. Jag söker nu en kvinna, då alkoholhaltiga drycker tyvärr har vissa begränsningar när det kommer till att tillfredställa mig på andra plan än det rent psykiska välbefinnandet de skänker. Således har jag vissa mindre krav på den jag söker.


Du ska vara ekonomiskt oberoende, eller i alla fall vara tillräckligt välbärgad för att jag ska kunna sitta hemma och göra sådant som jag trivs med. Till exempel dricka öl och se på fotboll, utan att behöva klä på mig om dagarna. Du ska givetvis se bra ut, gärna en nakenmodell så att jag kan skryta för mina vänner. Du ska med glädje laga mat varje dag, städa och diska, då detta inte kan räknas till mina starka sidor. Du är fertil, och redo att föda mig minst 11 söner så att jag kan skapa ett fotbollslag. Självklart är du en supporter till Kalmar FF. Du ska ha körkort och bil, då jag själv är utan men har en parkeringplats. Meriterande är om du dricker alkohol, men inget krav då det blir mer över till mig om du inte gör det. Känner du att du är den jag beskriver, så läs vidare, för nu kommer vi till de smaskiga bitarna. Nämligen mig.


Jag är som sagt 23 år och har hela livet framför mig och är arbetsbefriad, och har således all tid i världen att bli omhändertagen av dig. Jag tycker om långa promenader längs älven, så länge de slutar vid systembolaget eller någon resturang med fullständiga rättigheter. Jag har under större delen av mitt liv jobbat på att trimma min kropp, och nu finns äntligen ölmagen och mysiga "man boobs" att kela med under kalla och mörka höstkvällar. Jag tycker om att sitta vid datorn, där jag har börjat behärska vissa program såpass att du inte behöver ha en modellkropp. Då jag utan problem kan retuschera dig i photoshop, så länge du inte visar dig för mina vänner i verkligheten. Något som du ändå inte kommer ha tid med när du arbetar och tar hand om hushållet.


Mina intressen är fotboll, alkohol och att kreativt undvika att göra något om dagarna. Jag tycker även om att resa, gärna i kombination med mina övriga intressen. Du får gärna följa med, då det kommer att vara du som betalar i vilket fall som helst.


Nu vet jag att det kommer bli ett enormt gensvar, och jag ber er att ha tålamod, då det kommer att ta tid att gå igenom alla svar jag kommer att få. Men lägg en kommentar, eller kontakta mig på min Mail. Jnensen at hotmail.com. Så vad väntar du på?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Att få luft igen efter skrattattacken...

2008-06-01 @ 15:42:38
URL: http://lawdymissclawdy.blogg.se
Postat av: IzZzY

Haha, hoppas att det går bra. :P

2008-06-01 @ 19:21:33
URL: http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Mona

Du har skrivit mycket bra i din blogg men detta tar nog priset!!

Hoppas vi ses snart!

Kram faster!

2008-06-02 @ 21:17:42
Postat av: IzZzY

Hehe, tack ska du ha! :)

Ja, jag måste ju se till att få premiärbada i er pool.

2008-06-03 @ 15:38:34
URL: http://IzZzY.blogg.se
Postat av: Catta

hahaha...Ja har jag varit 20 år yngre så hade jag nog huggit direkt på denna annons, vad kan man mer önska hos sin blivande ? :)

2008-09-06 @ 21:00:42
URL: http://madammakadam.blogspot.com/
Postat av: IzZzY

Det låter bra. :) Ja, den ultimata mannen! Just därför är jag en aning förbryllad över att det inte inkommit några svar än. :)

2008-09-07 @ 11:02:47
URL: http://izzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback